Puțină vacanță zic...

  Am ajuns la concluzia că vine o vreme când e bine să mai apeși și pe frână dacă vrei să poți accelera din nou, odihnit. De regulă, vremea de care vorbesc poartă numele de vacanță și, nu știu cum s-o spun mai pe șleau, dar nu prea rimează deloc cu facebook sau mobil. Așa că, pentru o perioadă limitată, dar binemeritată, eu o să le abandonez pe amândouă. Să-și mai tragă sufletul și ele, căci destul mi l-au mâncat pe-al meu. 
    Pe lângă mulțumirile anticipate pentru înțelegere, mai adaug doar c-am descoperit și genul de vacanță la care ar trebui să apelez ( click-aici sau aici ) ca să pot da vina pe lipsa semnalului, respectiv a netului și să nu pară că vin cu idei revoluționare de izolare a celor două mijloace de comunicare, măcar pe perioada concediului.   
       P.s : Vă doresc un concediu și o vară frumoasă atât cât a mai rămas din ea. Ne auzim prin septembrie... 
    

Comentarii

  1. vacanta placutaaaa!
    nu uita ramele, galetusa, undita! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Undita chiar o iau pentru orice eventualitate :D :)) multumesc domnu Vasile, seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vacanţă plăcută! A mea e pe sfârşite ...

    RăspundețiȘtergere
  4. O vacanta placuta iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vacanta minunata sa ai! Reincarca bateriile si sa gasesti cu bine drumul inapoi! :)
    Bine faci ca trimiti in vacanta telmobilul si FB-ul! :) Telmobilul meu a fost concediat cu ani in urma, ca nu avea discernamant: suna si suna si suna...
    La buna vedere! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi Diana :) la buna vedere....zi faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?