Prieteni, grătar, mici, dart...

    A venit puţin mirosul de primăvară că am şi ieşit puţin la un gratarel un mic o bere. Am putut în sfârşit să ne strângem toată gaşca. Abia ajunşi la locul cu pricina am descărcat materia prima (bere, mici, cârnaţi ) că m-am băgat să tai lemne pentru grătar, m-am descurcat destul de bine. Apoi am instalat dart-ul şi ne-am încălzit la un joc...am vizitat şi beciul să vedem dacă este dotat corespunzător. Ne-am simţit chiar foarte bine iar voia  bună a fost în limita stocului disponibil ( vezi poze ). Zi faină vă doresc.





Comentarii

  1. Distractie... Bravo! Mai bagati un gratar repede ca de sambata vine frigul iar. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cica la noi la Iasi o sa fie bine, cel putin asa zic cei de la meteo....da cine sa-i mai creada :))

    RăspundețiȘtergere
  3. frig frig dar vessel focul,veseli voi :))
    ma intreb cu ce sunt pline butoaiele alea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu ce sunt pline...simplu, VIN Roze, rosu , alb ...:D :))

    RăspundețiȘtergere
  5. A venit primavara si v'ati si pus pe facut gratare :)) Asa e bine:x am si eu unul programat in weekend..sper sa tina vremea si cu noi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai ce sa facem si noi Zduwby :)) ...distractie placuta iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-i corect...
    pai mi-e o poftaaaa!!!! :)))
    sa aveti necazuri d-astea cat mai multe! :)
    Toate cele bune, Ciprian!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mutulmesc asemeneaza domnul Vasile :) seara faina ....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?