De`ale lui "Metro"...


     Aş putea spune că jobul de achizitor METRO e plin de surprize şi neprevăzut, de ce spun asta...foarte simplu. Săptămâna asta mai exact miercuri am aterizat prin comuna COZMESTI de pe lângă Husi.Toate bune şi frumoase, oameni calzi, primitori până am ajuns la PRIMĂRIA din comună. Primarul avea atâtea "băşini" pe el de nu încăpea în scaunul de la birou. Mare mi-a fost mirarea când am făcut cunoştinţă cu el....are un nume asemănător cu al meu, dacă nu identic, dovada e chiar aici. Am rămas puţin blocat dar mi-am revenit repede gândindu-mă că ăsta e doar un moment, nu e viaţa mea.
      Trecând de la una la alta am ajuns şi ziua să fac legitimaţii Metro celor de la RADIO ZU, ceva mai tare se putea întâmpla? Îmi place Radio Zu din cauza a 2 oameni, ei se numesc simplu : Daniel Buzdugan şi Mircea Badea. Cam atât am avut să vă zic, dacă apar noutăţi cu siguranţă voi anunţa, bineînţeles dacă vă interesează...O zi făină tuturor

Comentarii

  1. Eu nu am cunoscut alt tip de primar, aproape toti sunt interesati cum sa-si creasca veniturile, iar pe consateni ii lasa in voia sortii. Si eu sunt fan Mircea Badea, chiar daca profesori ne-au spus ca nu-i bine sa-l ascultam asa mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca ii asculti prea mult nu e bine....mai rarut ca`i mai dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ca ai si rude la primarie;))...poate te alegi cu o bugatica de pamant de la Husi pe acolo;))

    RăspundețiȘtergere
  4. e POSIBIL si asta :)) nu exclud nimic :D :))

    RăspundețiȘtergere
  5. I'a verifica si vezi daca nu iti e ruda indepartata;)) Radio ZU e nr 1 :)) si normal ca vrem sa stim noutatile:-w
    Un weekend frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuia sa te dai drept vreun nepot de-al lui indepartat, sa vezi atunci ce fel te trata! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam asa sunt aproape toti care ajung in anumite functii...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi la fel Zdwuby >:D< ....O zi faina tuturor :D

    RăspundețiȘtergere
  9. prietenas....mergem sa vedem maine meciul la o bericica?...intra pe mess,vezi ca nu am min sa te sun si nici mesaje sa trimit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu sa iti zic sigur tinere, da te sun eu pe la un 5-6 daca se poate :)

    RăspundețiȘtergere
  11. bine prietenas;))vreau sa te vad cum te manifesti la un derby..;P

    RăspundețiȘtergere
  12. OKy tinerete :D :) ma manifest ca un caine adevarat :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?