Lucian Bute Vs Carl Froch


    Lucian Bute îşi pune în joc pentru a zecea oară titlul de campion mondial în versiunea IBF la categoria supermijlocie în faţa englezului Carl Froch, chiar la acesta acasă, în Nottingham. Ieri după amiază a fost cântarul oficial pe care ambii boxeri l-au trecut cu brio (75.84 Bute şi 75.80 Froch).
 

   Multi au fost cei care se temeau înaintea cântarului oficial că Lucian are 2 kilograme în plus şi riscă să nu se încadreze în categorie, aşa cum a fost cazul lui Doroftei acum câţiva ani, de fapt nu s-a pus niciodată problema aceasta. E o practică obişnuită să se slăbească brusc înaintea cântarului pentru ca mai apoi să mănânce bine, să se hidrateze aşa cum trebuie, şi să pună câteva kilograme în plus până la ora meciului, pentru a conferi o mai mare greutate loviturilor. Asta este o tehnică universală, pe care o utilizează cam toţi boxerii.
     Lucian Bute era foarte încrezător după cântarul oficial şi a declarat că-l va învinge pe Froch chiar la el acasă; „O să lupt pentru românii mei! Am fost profund impresionat, mulţi conaţionali şi suporteri canadieni au venit să mă susţină. Nu mi-e teamă, am venit să lupt la Nottingham, acasă la Froch, convins fiind că o să-mi păstrez titlul mondial. E un tip dur, un adversar valoros, a fost dublu campion mondial, dar sunt mai bun decât el.”

        P.s 1. Cred că va fi o luptă strânsă iar K.O-ul lui Lucian va veni în repriza a 7 a.
              2. Lupta va fi transmisă in Romania de postul The Money Channel  în noaptea asta ora 02:00.
         
 

Comentarii

  1. Nu are nici o sansa Froch in fata campionului nostru,castiga clar si fara drept de apel Bute

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa fie greu dar cu siguranta barbia lui Froch o sa cedeze prima...Hai Bute!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate cel care a cedat a fost Bute, Froch a boxat fabulos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m'am uitat...cine a castigat?;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Carl Froch a castigat ....in repriza a 5 a K.O :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un meci perfect pentru Froch ....

    RăspundețiȘtergere
  7. La felul cum a boxat Bute sunt mari sanse sa nu mai redevina campion mondial :)

    RăspundețiȘtergere
  8. mie personal nu imi plac luptele :-s

    RăspundețiȘtergere
  9. In general fetele nu`s cu asa ceva.... :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?