Dinamo câstigatoarea Cupei României

    Dupa ce mai mult de jumatate de sezon Dinamo a fost pe locul 1 in campionat, iar pe finalul acestuia a clacat si a incheiat pe un loc 5, s-a revansat in cupa Romaniei, castigand in fata celor de la Rapid cu scorul de 1-0(gol Scarlatache).Acuma cei mai multi o sa zica....Rapid a jucat mai frumos si merita sa castige,dar fotbalul intotdeauna se joaca pe goluri si NU pe ocazii sau pe frumusetea jocului.Cu alte cuvinte jucatorii lui Dinamo si-au mai spalat din pacate prin castigarea acestei cupe.FORTZAAA DINAMO.


 P.s : Câine pâna la moarte....

Comentarii

  1. Eu cand eram mica ziceam ca tin cu steaua doar pentru ca aveau numele stea=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m'am uitat, dar am auzit ca ei au castigat...nu's fan dinamo...tin cu steaua...dar cred ca sunt mai buni decat rapidul si era de asteptat

    RăspundețiȘtergere
  3. Cainii rosii au adus cupa in stefan cel mare,FORTA DINAMO:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Este adevarat ca fotbalul se joaca pe goluri si nu pe ocazii dar au avut si un pic de ghinion,mi-au placut cum au jucat rapidistii si am tinut cu Rapid chiar daca sunt stelist.
    Dinamo nu prea a jucat mare lucru dar au castigat,si pentru asta dl Enciu trebuie sa faci cinste;))

    Ps: trebuie sa faci cinste de 2 ori pentru ca..a castigat Chelsea UCL si Dinamo Cupa Romaniei...hai sari pe interval!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Denisa - Interesant...
    @ Zdwuby - Echipele sunt de valori aproapiate doar inspiratia din acea zi face diferenta...
    @ Ionut - La cate beri trebuie sa dau, ai trecut la caiet ? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo lor:))Ziceam cuiva..ca eu tin cu orice echipa care castiga la final=))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?