Biserica = O simplă afacere

        In aceast articol am să incerc să demonstrez că biserica nu e altceva decat o simplă afacere, poate am să reusesc sau poate nu.De ce zic lucurul acesta, dintr-un simplu motiv, toate serviciile pe care preotii le prestează sunt contra cost,plus că multe lucruri sunt ascunse de către acesti "intermediari ai lui Dumenezeu".Sunt multe situatii când efectiv preotul (ii spun preot si nu părinte , pentru că părinte e doar mama sau tata) respectiv nu te ingroapă, nu te botează, nu te miruieste, daca nu binevoiesti să platesti, tineti cont că preotii sunt plătiti pentru aceste lucruri, de unde ? din banii statului, cine e statul .... noi ăstia care respirăm si batem cruci când trecem pe langă o biserică.
        Nu am inteles niciodată de ce as avea nevoie de un intermediar intre mine si Dumnezeu, când relatia mea cu Dumnezeu trebuie să fie intimă,in care să ii zic toate gândurile mele,tot ce mă apasă.
        In cele ce urmează o să vedeti ce reactie are un preot când simte ca afacerea lui si a colegilor lui este atacată de către un simplu scriitor pe nume Pavel Corut.



  P.s :   1.Se poate numi acest individ preot ?
            2.Mersul la biserică nu te face credincios, cum statul in garaj nu te face masină. Bine pa.

Comentarii

  1. Nu ai cu cine, toti sunt niste tarani obositi care le fug ochii numai dupa bani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu` Corut vorbele dvs sunt prea mari pt o minte puternic indoctrinata si cu orizonturi in cel mai bun caz mediocre !Lumina pe care o raspanditi este prea puternica pentru niste ochi neformati .....si sunt sigur ca dvs stiti asta . Imi doresc ca vorbele dvs, in cele din urma , sa nu fie in zadar ! Tot respectul pt dvs. !

    RăspundețiȘtergere
  3. Omul asta chiar are dreptate!Preotii isi apara interesele materiale si sunt disperati ca domnul Pavel Corut apare la tv ca sa ne spuna tuturor adevarul despre preotii sarlatani din Romania.

    "Crede si nu cerceta e o mare minciuna!"

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?