Sinucigasii sunt niste dobitoci !!

    Bleen  (Mirel Axinte) consilierul Ministrului Muncii ( Sebastian Lazaroiu , PDL ) a avut o reactie dura la adresa unui cetatean care din motive care imi scapa , a ales sa se arunce in fata unui tren ,partas la acesta scena fiind si (Mirel Axinte si prietena ). La interval de cateva minute prima sa reactie a fost sa posteze pe blogul sau intamplarea la care a luat parte ... Am sa prezint franturi din ce a scris domnia sa , nu de alta dar sa nu va plictisesc.

    " Sinucidere în gară la Predeal, chiar în faţa noastră, la 2 m. Noroc că mi-am dat seama ce face şi am apucat să-i zic Danei să se întoarcă cu spatele."
     " A luat o înjurătură de la mine pe ultimele secunde ale existenţei: “Cît de tîmpit să fii să te apuce traver… Oops.” Da. A decedat. S-a aşezat cuminte cu capul pe linie. I-am zis Danei să se întoarcă cu spatele dar eu n-am mai apucat."
     " Nu mi s-a părut cumplit. Cumplit era să cadă cineva pe linia ferată şi să moară. Nu-mi plac sinucigaşii iar ăsta cu atît mai puţin, că şi-a ales să se omoare la cîţiva metri în faţa Danei. Dacă vrei să te sinucizi, du-te-n pizda mă-tii şi fă-o pe pustii, nu într-un loc public. Sinuciderea (cu extrem de puţine excepţii) e un viol, un act demonstrativ, ostentativ şi penibil. Sinucigaşii publici ar trebui amendaţi, arestaţi şi bătuţi. Aşa cum nu te caci în public, n-ar trebui nici să te sinucizi în public. Tare mi-e teamă că la Sinaia-n gară ne aşteaptă sinucigaşul din Sinaia. Or fi mai mulţi? O sectă? Un traseu turistic cu senzaţii mai tari decît Dracula?"
    "Cel mai bun lucru e să-l ignori. Salvarea unor asemenea personaje nu e o miză. În cazul sinucigaşilor eu aş chema Rebu, nu IML-ul."
     "Sinuciderea e crimă şi viol. Dobitocul care face asta e fericit că se duce dracului şi nu mai e nimic (deşi sper să existe Iadul şi să ajungă acolo ars în cazanul cu smoală, tăiat feliuţe, lipit la loc şi cu un fier încins înfipt în cur), nu se gîndeşte la cei de lîngă el."


  P.s : 1. Asa ceva ? :) Va puteti inchipui ca acest personaj il consiliaza pe Ministrul Muncii ? 
          2. Ca este platit din bani publici ? Ca lucreaza pentru aceasta societate ? 
          3. De asta si avem atatea locuri de munca , daca asemenea specimene se numesc CONSILIERI !!



Comentarii

  1. ce dobitoc , Axinte asta , nu are pic de mila pentru cei care ajung in situatia asta .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?