Dinamo Bucureşti şi MuTuLiCă


      Având o zi mai liberă, ieri am fost puţin să vizitez Copoul dar nu pentru Eminescu ci pentru cei care sunt cu adevărat câini.Am fost la antrenamentul lui Dinamo şi nu puteam să plec de acolo fără să nu am nişte aminitiri cu jucătorii, cei care nu au jucat strălucit în acest sezon, dar un câine adevărat e şi la bine şi la rău alături de echipă.Am să pun şi nişte poze. În seara asta au meci direct cu cei din Vaslui.Sper să câştige Dinamo. O zi bună vă doresc.













P.s : Fortza DINAMO !!

Comentarii

  1. Greu cu Vasluiul care a intrat in forma acum la finalul campionatului. Numai in locul lui Porumboiu sa nu fii! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Porumboiu so resemnat demult tare :) Sper sa castige :) DINAMO :D seara faina sa ai ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Zic doar ca pozele sunt reusite :)) Nu sunt fan dinamo, deci... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine si asa Zduwb :)) nu`i problema ....te inteleg :D

    RăspundețiȘtergere
  5. w greu pentru dinamo sa mai faca performanta fara bani

    RăspundețiȘtergere
  6. Si asta e adevarat, fara bani e greu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar fi fost frumos daca filmai si inauntru,sa vedem si noi cum se prezinta,paote data viitoare te faci ca iei un interviu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu siguranta am sa fac asta ... :) mersi pentru vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cam slabi astia de la Dinamo, caini imputiti

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?