Să arătăm bine zic ....



   Muschii bine definiti sunt visul oricarui barbat, insa pana la obtinerea unei mase musculare ca la carte este un drum lung. In primul rand, trebuie sa ai un regim alimentar echilibrat, sarac in calorii, iar, in al doilea rand trebuie sa faci mult sport.
    Muschii tai contin apa in proportie de 75-80%. Restul procentajului este reprezentat de substante anorganice (magneziu, calciu, saruri de potasiu etc), substante organice (proteine), glicogen si glucoza, precum si adenozin trifosfat. Pentru ca aceste substante sa functioneze la cote maxime, este indicat sa tii cont de ceea ce mananci. Iata care sunt cele mai bune alimente pentru masa musculara :


           Ouale
   Ouale sunt alimente vitale pentru o masa musculara bine definita, deoarece au un continut proteic ridicat, iar proteine sunt esentiale pentru refacerea muschilor. Oul contine si vitaminele B6, B12, D si E, plus fier, fosfor si zinc.
           Migdalele
   Nu iti este dat zilnic sa vezi barbati care mananca migdale, insa medicii spun ca acest aliment este indicat pentru masa musculara. Migdalele au un continut ridicat de vitamina E, care te protejeaza de radicalii liberi. Unul dintre compusii vitaminei E este alfa-tocoferolul, foarte bun pentru muschi. Este recomandat sa consumi zilnic doua maini de migdale pentru rezultate optime.
           Somonul
   Este scump, dar merita. Somonul este unul dintre cele mai sanatoase alimente pentru masa musculara. Plin de acizi grasi esentiali omega 3, somonul ajuta la refacerea muschilor dupa antrenamentele istovitoare de la sala.
            Iaurtul
   Iaurtul poate constitui o gustare excelenta daca vrei sa lucrezi masa musculara. Este combinatia perfecta de proteine si carbohidrati.
           Carnea de vita
   Carnea de vita nu este doar o sursa excelenta de proteine si fibre, ci si o sursa indispensabila de zinc si fier, doi nutrienti esentiali pentru definirea masei musculare.
           Uleiul de masline
   Grasimile mononesaturate din uleiul de masline fac minuni in cazul masei musculare. Acizii grasi omega-3 te ajuta sa previi inflamatia musculara, contribuie la formarea glicogenului si maresc sinteza proteica. 

Comentarii

  1. Eu aratam bine, candva! Aratam cu degetul si ziceam: "sa dispara frunzele alea, uite acolo un chistoc, tu de ce ai intarziat?"
    Acum nu mai arat... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai am de tras pana arat ca baiatul din poza!..!
    O seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) are rost sa zic reactia mea cand am citit partea cu "muschii bine definiti" si mai jos am vazut "ouale"? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. LOL =))))))) Ce imaginatie bogata ai :> =))))))) Geniala esti :)) seara faina :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa ar fi ideal si sanatos, dar unii care nu stau bine cu mansarda apeleaza la steroizi si tot felul de tampenii care le afecteaza sanatatea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu Cristi, dar dupa varsta de 40 de ani apar probleme daca apelezi la asa ceva :) seara faina :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să impozităm zic...

Manual de întrebuinţare a iubitei

Publicul reacţionează doar la lucruri „ieftine“, care fac rating. (Horaţiu Mălăele)