Tricouri 3D


   Astăzi fiind mai puțin ocupat cu facultatea si automat având mai mult timp am dat peste niste poze absolut fabuloase, de ce zic asa ceva ? foarte simplu ....pe lângă că sunt 3d si sunt imprimate pe tricouri nu sunt necesari acei miraculosi ochelari ca la cinema. O idee pe cat de ingienioasă pe atat de productivă va fi, din punctul meu de vedere.Săptămana asta vor aparea primele modele, mai multe informații găsiți pe tricouri3d.ro.Am să pun câteva poze pentru a vă face o idee.

















                                Ps :  Dacă zâmbiți e bine, mi-am atins scopul :)

Comentarii

  1. Ce misto :> si eu vreau un tricou cu catelusul ala adorabil :X Ador cainii din rasa lui :X

    RăspundețiȘtergere
  2. uite si husky-ul meu :X da eu ias face cadou lui elv pe cel cu pisicutza ;;)

    P.s: ft tare :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Alyz mie imi place tare ala cu porcul :)) .....

    Petrica : elvis ar fi incantat de tricou trebuie sa ii faci codou de ziua lui :D :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ca da ... mai multe detalii pe tricouri3d.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pot cumpara si de aici : https://www.facebook.com/pages/Tricouri-3D-The-Mountain/544245168969234

    RăspundețiȘtergere
  6. Blogger: D`ale lui MuTuLiC� este scris de dvs?

    Here is my web blog ora exacta

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa stiti ca inca mai puteti gasi tricouri 3D pe https://tspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?