Cum stiu eu sa joc Counter Strike !?

     Multi jucatori de pe serverele pe care le frecventez imi reproseaza ca nu am un joc pe placul lor  pentru ca,campez ( stau si astept ) .... dar fiecare are stilul lui de a juca ... daca eu imi indeplinesc misiunea ( de a planta bomba ) sau ( de a facut defuse ) zic eu  ca totul e OK . In fine am sa pun niste poze asa ca sa ma " laud " .
      P.s. : Pentru  a mari poza click pe ea ! Bine pa.




























































































































:)
 

Aici jucam cu alt nick " Roxy ;x "

:)















                                             

Comentarii

  1. Trebuie sa recunosc esti meserias:D,am jucat dar fara sa fac o obsesie pentru el.Fa-ti jocul asta e cel mai important,chiar daca auzi comentarii de la unii.Un An Nou Fericit!O zi superba!

    app: arata bine blogul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms pt sfat :) .... un an nou plin de bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  3. weeee iesi pe interval dak esti barbat =)))

    Cu respect,

    Petrica :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?