joi, 23 decembrie 2010

Cum stiu eu sa joc Counter Strike !?

     Multi jucatori de pe serverele pe care le frecventez imi reproseaza ca nu am un joc pe placul lor  pentru ca,campez ( stau si astept ) .... dar fiecare are stilul lui de a juca ... daca eu imi indeplinesc misiunea ( de a planta bomba ) sau ( de a facut defuse ) zic eu  ca totul e OK . In fine am sa pun niste poze asa ca sa ma " laud " .
      P.s. : Pentru  a mari poza click pe ea ! Bine pa.




























































































































:)
 

Aici jucam cu alt nick " Roxy ;x "

:)















                                             

3 comentarii:

  1. Trebuie sa recunosc esti meserias:D,am jucat dar fara sa fac o obsesie pentru el.Fa-ti jocul asta e cel mai important,chiar daca auzi comentarii de la unii.Un An Nou Fericit!O zi superba!

    app: arata bine blogul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms pt sfat :) .... un an nou plin de bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  3. weeee iesi pe interval dak esti barbat =)))

    Cu respect,

    Petrica :D

    RăspundețiȘtergere

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~