Dilemele mele , intrebari la care nu am gasit inca raspuns ...


1. Oare poti plange sub apa ?
2. Cat de importanta trebuie sa fie considerata o persoana pentru a spune despre ea ca a fost asasinata si nu omorata ?
3. Daca banii nu cresc in copaci , de ce au industriile ramuri ?
4. Cand ajungi in rai trebuie sa porti o vesnicie hainele cu care ai fost inmormantat ?
5. De ce pizza rotunda se vinde mereu in cutii patrate ?
6. Cum de ne-a venit ideea sa trimitem un om pe luna pe Luna inainte de a pune roti la geamantane ?
7. De ce spun oamenii ca au dormit ca un copil cand stim cu totii ca astia mici se trezesc din doua in doua ore ?
8. Daca un surdo-mut trebuie sa mearga la tribunal , tot audirere se cheama ca e ?
9. De ce urca oamenii pe caladiri inalte si baga bani in binocluri pentru a se uita apoi la lucrurile de pe pamant ?
10. De ce alegem presedintele doar din 12 candidati dar Miss Romania dintr`o suta ?
11. Daca un operator de la 112 are un atac de cord , pe cine suna ?
12. De ce " sutien " e la singular si " chiloti " la plural ?

Comentarii

  1. 1. am facut proba, mi-a iesit :))
    3. am citit un articol cum ca, intr-o tara cresc bani in copaci, a facut cineva un experiment si i-a iesit
    9. pentru ca de sus poti vedea mai multe in acelasi timp.. cand esti jos..vezi doar pe o anumita distanta :) si cum omu-i hapsan.. vrea mai multe, cat mai multe! ..
    10. de prosti..
    11. suna un prieten =)) ca la "vrei sa fii miliardar"
    12. normal.. "chilot" de spune, nu "chiloti" :d

    cornelia. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa... si ai uitat de faza cu pizza... e cutie patrata ca sa incapa sa-ti puna si servetele..si pliculet cu ketchup, maioneza.. :))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?