Diferente intre litorale !


    Am fost si eu la mare ca tot omul , si ce crezi , nu aici la noi , dintr`un singur motiv, e prea mult " lux " la niste scoruri de ametesti . Cand ai iesit din tarisoara noastra draga , te simti excelent ( eu unu asa am simtit ) din orice punct de vedere , vezi alta lume , cu alta viziune aspra vietii de zi cu zi , intr`un cuvant civilizatie.
    Am fost la Nisipurile de Aur ( Bulgaria ) , comparativ cu litoralul nostru , al lor e curat , marea la fel pentru ca ei nu o au ministru turismului pe Udrea ( care investete ca marea sa arate cum arata acum ) . La hotel esti tratat asa cum trebuie , servicii la standarde ridicate + condiitile din hotel excelente . Cu suma cheltuita in Bulgaria, stateam in Romania 3-4 zile pe litoralul romanesc , nu punem in calcul si distractiile. La hotel (Bulgaria) iti oferea  , 3 mese pe zi , bauturi racoritoare , alcoolice , prajituri , fructe , inghetata , etc ...Am fost si in parcul de distractii , m-am dat cu parasuta .... ceea ce in Romania nu puteam ( cu banii care ii aveam ) .A fost o vara de neuitat !
      In concluzie , ca sa va faceti o idee am sa pun niste poze !

:)


Hotelul

Flyy
Piscina hotelului
Aqua Polis

Comentarii

  1. Cam ai dreptate...desi eu n-am fost in Bulgaria :)):D..Pe mine cand ma duci ? :)) :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?