Ziua fara cuvinte (10)


Comentarii

  1. Da, are o familie frumoasa. Sunt fan Mr. Bean. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca sunt milioane de fani MR.Bean, nu prea ai cum sa nu fii :)) zi faina Cristi

    RăspundețiȘtergere
  3. aceasta postare primeste nota 10 de la mine,sunt un fac Mr.Bean,ma amuza mereu...este nebun rau:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Este demn de admirat cum a reusit sa nu sufere de idiotenie cauzata de celebritate. Il admir si respect foarte mult, am crescut practic cu glumele lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. a fost un nebun..dar unul simpatic:D:D..nu pot decat sa ii multumesc lui Dumnezeu ca lasat pe pamant un tip ca rowan atkinson(Mr Bean).Am ras cu mare pofta de fiecare data cand m-am uitat la episoadele lui..este .........un actor mareeeee.
    Craciun fericit!

    Ps:maine...asa ca in ajun de craciun o sa postez de 3 ori.subiecte bune si amuzante:D

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Asta chiar e buna :))Si eu imi imaginam ca arata ca in prima imagine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare poza. Deşi nu e prima dată când o văd, râd mereu:))!

    RăspundețiȘtergere
  8. Te inteleg perfect :D :)) Mersi de vizita :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?