Cică lumea imi iubeşte blogul

    Azi venind de la servici cam obosit dar încă în puteri să mai deschid laptopul, am zis să intru la vecinii mei blogarasii că să văd noutăţile. Mare mi-a fost mirarea când am intrat pe blogul Dianei şi am văzut că am fost premiat...de ce? Prin simplu fapt că îmi iubeşte blogul, cel puţin aşa spune ea. Vreau să îi mulţumesc pe această cale că îmi apreciază blogul şi că nu scriu chiar degeaba. 
    Acum ce am de făcut eu este să nominalizez la rândul meu ce bloguri îmi plac sau chiar iubesc, nu ştiu dacă am să mă descurc bine dar o să îmi dau toată silinţa. Lista este următoarea :

4.http://zjustwords.blogspot.com/                        10.http://alyzcuz.wordpress.com/

                                                    P.s : Sper că nu am supărat pe nimeni. Seară faină tuturor.

Comentarii

  1. Esti iubit mai Ciprian,inca putin si femeile vor spune ca esti iubibil:))..asa ca sa ne amuzam un piculet:P
    Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus, Cristian!
    Dar de ce nu spui ca ti-am trimis o lada de bere, ca sa ma premiezi? :)
    Multam, omule, pentru premiu! Onorat!
    Stii de ce imi place blogul tau? Pentru ca este absolut normal, firesc, natural, fara "implanturi" de picturi si alte "chestii", cum fac eu! Daca nu crezi ca imi place blogul tau, uite, la Diana in comentarii asta am scris, premiul il merita toti din blog-roll-ul meu, ca de-aia sunt acolo, fiindca imi plac!
    Seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi frumos! Sa stii ca ma bucur enorm ca ti-am descoperit blogul. Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, mulțumesc, Ciprian!
    Chiar înseamnă mult pentru mine această nominalizare. Când primești feedbackuri pozitive de la cei care îți citesc blogul, dar te cunosc și în realitate ca persoană, este cumva previzibil. Când aprecierea vine de la prieteni virtuali e și mai măgulitor.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc domnul Dumitru :) sunt onorat la randul meu :)
    @ Andreea : PLacerea e de partea mea ....
    Cu mare placere doamna Camelia :) aveti un blog minunat ca de altfel toate din lista mea :) o seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, multumesc enorm de mult! >:D<
    O seara frumoasa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu placere draga mea >:D< ce nu fac eu pentru vecinii mei ...o seara minunata si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai vai vecine.. esti singurul baiat care a spus ca ii place blogul meu! :D Multumesc mult pentru nominalizare!:) O zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaiii ce onoare pe mine vecinica :) o zi la fel de superba sa ai si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu sunt ultimu,dar lasa ca revin in forta in scurt timp.. coc niste subiecte asa ca pentru iarna grea ce o sa vina;))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu are nici o importanta clasamentul Ionut stai relax :) pai baga mare si scrie pe blog....seara faina

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar este un blog care nu poate fi trecut cu vederea :p Mersi mult de tot ca m'ai "nominalizat" si pe mine:x

    RăspundețiȘtergere
  13. Mersi fain Zdwuby :) Placerea e de partea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa treiesti mult si sanatos mai ales ca viata e frumoasa atunci ca toate ati merg bine noi santem alaturi de tine si asteptam sa mai scrii cu drag IOAN

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Primul meu job ....