Counter Strike !

   Counter-Strike pune în luptă o echipă de teroriști și alta de trupe speciale ale poliției într-o serie de runde. Fiecare rundă e câștigată fie prin îndeplinirea obiectivului misiunii sau prin neutralizarea echipei adverse. Ultima încarnare a jocului, Counter-Strike: Source, e bazat pe motorul sursă (source engine) dezvoltat pentru Half-Life. Semne ale influenței majore pe care Counter-Strike o exercită pot fi văzute în apariția unor mod-uri pentru jocuri ca Quake III Arena, Unreal Turnament, și alte shootere individuale ca Global Operations, America's Army, Call of Duty, True Combat Elite și multe altele.

    Counter-Strike este un first-person shooter(FPS) în care jucătorii se alătura fie teroriștilor fie echipelor speciale ale poliției. Fiecare echipă încearcă să îndeplinească obiectivele misiunii sau să elimine echipa opusă. Fiecare runda începe cu cele 2 echipe apărând simultan(SPAWN) fiecare în bazele lor aflate de obicei la capetele opuse ale hărții. Jucătorul poate să aleagă între 8 caractere diferite (câte 4 pentru fiecare echipă. Counter-Strike:Condition Zero a mai adăugat câte un caracter fiecarei echipe). Fiecare jucător pornește, în general cu $800 (deși suma poate fi editată de un administrator), 2 cartușe de muniție, un cuțit, și un pistol: un Heckler & Koch USP 45 pentru forțele speciale ale poliției și un GLOCK 18c pentru teroriști. Jucătorilor li se dă un răgaz înaintea începerii fiecărei runde (cunoscut sub numele de freeze time) pentru a se pregăti și a cumpăra echipament. Se pot întoarce în zona de cumpărare (baza) într-un anumit interval de timp pentru a cumpăra echipament nou (90 de secunde default). Odată ce runda s-a terminat jucătorii supraviețuitori țin echipamentele cumpărate la începutul rundei pentru a fi folosit în runda următoare. Jucătorii uciși încep runda cu echipamentul de bază (default).
    Counter-Strike este menit a fi mai realistic decât shooterele first-person futuristice ca și Quake III Arena și Unreal Tournament, dar e construit în așa fel încât să mențină rapiditatea acțiunii (pierzând claritatea detaliului). Pentru a ucide un jucător sunt necesare puține lovituri. Însă loviturile (damage) nu au impact permanent asupra abilității de a fugii și a efectua salturi, permițând unui jucător cu doar câteva lovituri rămase să continue lupta la fel de bine ca oricare jucător. Mișcarea și viteza de sprint sunt momentan restricționate pentru aproximativ o secundă în urma încasării unor lovituri .

   -- P.s. HF  & GL -- by MuTuLiCa

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Să impozităm zic...

Manual de întrebuinţare a iubitei

Publicul reacţionează doar la lucruri „ieftine“, care fac rating. (Horaţiu Mălăele)